Skip to main content
  • Matrix@Digio

    Δίνουμε λύσεις τύπου Matrix

    e-commerce +social media + digital marketing + web analytics + data analysis

  • digio 6

    6 λόγοι που χρειάζεσαι τη digio

    Επικοινώνησε τώρα. Βοηθάμε άμεσα, αποδοτικά και ουσιαστικά. Μεγάλωσε την επιχείρησή σου μαζί μας. Νοιαζόμαστε.

  • Εγγύηση

    Για 1η φορά στην Ελλάδα ανάλυση επένδυσης

    R(eturn)O(f)I(nvestment): Με εμάς έχετε τον έλεγχο του marketing και της απόδοσής του. Επιλέξτε το δικό σας Matrix σημαίνει ότι μπορείτε να μετράτε την απόδοση της επένδυσής σας με εγγυημένα αποτελέσματα 

  • Ανάλυση Αγοράς

    Μια ανάλυση αγοράς μελετά την ελκυστικότητα και τη δυναμική μιας ειδικής αγοράς μέσα σε μια ειδική βιομηχανία. Αποτελεί μέρος της ανάλυσης της βιομηχανίας και κατά συνέπεια με τη σειρά της της παγκόσμιας περιβαλλοντικής ανάλυσης. Μέσω όλων αυτών των αναλύσεων, μπορούν να εντοπιστούν τα δυνατά σημεία, οι αδυναμίες, οι ευκαιρίες και οι απειλές (SWOT) μιας εταιρείας. Τέλος, με τη βοήθεια μιας ανάλυσης SWOT, θα καθοριστούν οι κατάλληλες επιχειρηματικές στρατηγικές μιας εταιρείας. Η ανάλυση της αγοράς είναι επίσης γνωστή ως τεκμηριωμένη έρευνα μιας αγοράς που χρησιμοποιείται για την ενημέρωση των δραστηριοτήτων σχεδιασμού μιας επιχείρησης, ιδίως γύρω από τις αποφάσεις απογραφής, αγοράς, επέκτασης / συρρίκνωσης του εργατικού δυναμικού, επέκτασης εγκαταστάσεων, αγορών εξοπλισμού, διαφημιστικών δραστηριοτήτων και πολλών άλλες πτυχές μιας επιχείρησης.

    Η κατάτμηση της αγοράς αποτελεί τη βάση για μια διαφοροποιημένη ανάλυση της αγοράς. Η διαφοροποίηση είναι σημαντική. Ένας βασικός λόγος είναι ο κορεσμός της κατανάλωσης, ο οποίος οφείλεται στον αυξανόμενο ανταγωνισμό στα προσφερόμενα προϊόντα. Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα ατομικά προϊόντα και υπηρεσίες και είναι καλύτερα ενημερωμένοι για το φάσμα των προϊόντων από ό, τι πριν. Ως εκ τούτου, ο κατακερματισμός της αγοράς είναι απαραίτητος. Η τμηματοποίηση περιλαμβάνει πολλή έρευνα αγοράς, δεδομένου ότι απαιτούνται πολλές γνώσεις αγοράς για την κατάτμηση της αγοράς. Πρέπει να γίνει έρευνα αγοράς σχετικά με τις δομές και τις διαδικασίες της αγοράς για τον ορισμό της “σχετικής αγοράς”. Η σχετική αγορά αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της όλης αγοράς, στην οποία η επιχείρηση εστιάζει τις δραστηριότητές της. Για να προσδιοριστεί και να ταξινομηθεί η σχετική αγορά, πρέπει να γίνει ταξινόμηση ή κατάτμηση της αγοράς.

  • Κατασκευή website / e-Shop

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει ευκολία στους πελάτες, καθώς δεν χρειάζεται να φύγουν από το σπίτι και χρειάζεται μόνο να επισκέπτονται τον ιστότοπο online, ειδικά για την αγορά των προϊόντων που δεν πωλούνται σε κοντινά καταστήματα. Θα μπορούσε να βοηθήσει τους πελάτες να αγοράσουν ευρύτερο φάσμα προϊόντων και να εξοικονομήσουν χρόνο για τους πελάτες. Οι καταναλωτές αποκτούν επίσης δύναμη μέσω των ηλεκτρονικών αγορών. Είναι σε θέση να ερευνούν τα προϊόντα και να συγκρίνουν τις τιμές μεταξύ των λιανοπωλητών. Επίσης, οι ηλεκτρονικές αγορές συχνά παρέχουν κώδικα προώθησης πωλήσεων ή εκπτώσεων, επομένως είναι πιο αποτελεσματικές για τους πελάτες. Επιπλέον, το ηλεκτρονικό εμπόριο παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για τα προϊόντα. ακόμη και το προσωπικό του καταστήματος δεν μπορεί να προσφέρει τόσο λεπτομερείς εξηγήσεις. Οι πελάτες μπορούν επίσης να ελέγξουν και να παρακολουθήσουν το ιστορικό παραγγελιών στο διαδίκτυο.

    Οι τεχνολογίες ηλεκτρονικού εμπορίου περικόπτουν το κόστος των συναλλαγών επιτρέποντας τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους καταναλωτές να περάσουν από τους μεσάζοντες. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της επέκτασης των καλύτερων προσφορών τιμών περιοχής αναζήτησης και ανά αγορά. Η επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου σε αστικό και περιφερειακό επίπεδο εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο οι τοπικές επιχειρήσεις και οι καταναλωτές έχουν υιοθετήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

  • Διαχείριση Socia Media

    Η διαχείριση των κοινωνικών μέσων είναι η διαδικασία δημιουργίας, προγραμματισμού, ανάλυσης και εμπλοκής με το περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, όπως το Facebook, το Instagram και το Twitter. Οι “digio” διαχειριστές κοινωνικών μέσων είναι ειδικοί στο χειρισμό της δραστηριότητας των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, από την ανταπόκριση στα σχόλια των πελατών έως στην ανάπτυξη στρατηγικής για τον τρόπο επίτευξης μακροπρόθεσμων στόχων μάρκετινγκ με τη δημοσίευση πρωτοτύπου περιεχομένου. Ακόμα κι αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, τα εργαλεία και οι υπηρεσίες διαχείρισης των κοινωνικών μέσων μπορούν να καταστήσουν την παρουσία σας στα κοινωνικά μέσα προτεραιότητα. Και αν δεν κάνετε τα social media προτεραιότητα σε αυτό το σημείο του παιχνιδιού, “θα έχετε πρόβλημα”.

    Τα κοινωνικά μέσα διαδραματίζουν αναπόσπαστο ρόλο στο επιχειρηματικό τοπίο. Με 3,2 δισεκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν κοινωνικά μέσα σε όλο τον κόσμο και 11 νέους χρήστες κάθε δευτερόλεπτο, είναι ασφαλές να πούμε ότι η μανία έχει μετατραπεί σε παγκόσμιο πρότυπο. Τα εργαλεία και οι υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών μέσων μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε αυτό το τεράστιο ακροατήριο και να κάνετε μια εκστρατεία κοινωνικών μέσων ενημέρωσης πολύ πιο απλή. Η διασύνδεση με το κοινό σας μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι πιο σημαντική από ποτέ. Οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τα εμπορικά σήματα μέσω Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn και πολλά άλλα και αναμένουν γρήγορες απαντήσεις και επαγγελματικά αποτελέσματα. Εκεί μπαίνει η digia και σας καθοδηγεί στη διαχείριση των κοινωνικών μέσων.

  • Digital Marketing

    Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, αλλά περιλαμβάνουν επίσης τα κινητά τηλέφωνα, τη διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε άλλο ψηφιακό μέσο. Τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ είναι συστήματα βασισμένα στο διαδίκτυο που μπορούν να δημιουργήσουν, να επιταχύνουν και να μεταδώσουν την αξία των προϊόντων από τον παραγωγό στον τελικό καταναλωτή μέσω ψηφιακών δικτύων.

    Ψηφιακές μέθοδοι μάρκετινγκ όπως βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), μάρκετινγκ περιεχομένου, μάρκετινγκ επιρροής, αυτοματοποίηση περιεχομένου, μάρκετινγκ καμπάνιας, μάρκετινγκ που βασίζεται σε δεδομένα, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, βελτιστοποίηση κοινωνικών μέσων το άμεσο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διαφήμιση προβολής, τα ηλεκτρονικά βιβλία και οι οπτικοί δίσκοι και τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιο συνηθισμένοι στην τεχνολογία μας. Στην πραγματικότητα, το ψηφιακό μάρκετινγκ τώρα επεκτείνεται σε κανάλια εκτός του Διαδικτύου που παρέχουν ψηφιακά μέσα, όπως κινητά τηλέφωνα (SMS και MMS), επανάκληση κλήσεων και εκκρεμείς κλήσεις κινητών κλήσεων. Στην ουσία, η επέκταση αυτή στα κανάλια εκτός του Διαδικτύου συμβάλλει στη διαφοροποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ από το διαδικτυακό μάρκετινγκ, έναν άλλο συνωμοτικό όρο για τις μεθόδους μάρκετινγκ που αναφέρονται παραπάνω, οι οποίες συμβαίνουν αυστηρά σε απευθείας σύνδεση.

  • Ανάλυση Δεδομένων

    Η ανάλυση δεδομένων είναι μια διαδικασία επιθεώρησης, καθαρισμού, μετασχηματισμού και μοντελοποίησης δεδομένων με στόχο την ανακάλυψη χρήσιμων πληροφοριών, την ενημέρωση συμπερασμάτων και την υποστήριξη λήψης αποφάσεων. Η ανάλυση δεδομένων έχει πολλαπλές πτυχές και προσεγγίσεις, που περιλαμβάνουν ποικίλες τεχνικές με ποικίλα ονόματα και χρησιμοποιείται σε διαφορετικούς τομείς των επιχειρήσεων, της επιστήμης και της κοινωνικής επιστήμης. Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, η ανάλυση δεδομένων παίζει ρόλο στη λήψη αποφάσεων πιο επιστημονικής φύσης και στη διευκόλυνση της αποτελεσματικότερης λειτουργίας των επιχειρήσεων.

    Η ανάλυση αναφέρεται στο σπάσιμο ενός συνόλου στα ξεχωριστά συστατικά του για ατομική εξέταση. Η ανάλυση δεδομένων είναι μια διαδικασία για την απόκτηση ανεπεξέργαστων δεδομένων και τη μετατροπή τους σε πληροφορίες χρήσιμες για τη λήψη αποφάσεων από τους χρήστες. Τα δεδομένα συλλέγονται και αναλύονται για να απαντούν σε ερωτήσεις, να δοκιμάζουν υποθέσεις ή να αντικρούουν τις θεωρίες.

Από την ιδέα στη full online digio εμπειρία

Δείτε τον πίνακα υπηρεσιών τύπου Matrix 

Μπορείτε να επιλέξετε υπηρεσίες από όλα τα επίπεδα του matrix Που προσφέρουμε. Δίνουμε εγγύηση επένδυσης και φυσικά χαμηλότερης τιμής. Πώς; Πολύ απλά γιατί ξέρουμε