Skip to main content
  • Matrix@Digio

    Δίνουμε λύσεις τύπου Matrix

    e-commerce +social media + digital marketing + web analytics + data analysis

  • digio 6

    6 λόγοι που χρειάζεσαι τη digio

    Επικοινώνησε τώρα. Βοηθάμε άμεσα, αποδοτικά και ουσιαστικά. Μεγάλωσε την επιχείρησή σου μαζί μας. Νοιαζόμαστε.

  • Εγγύηση

    Για 1η φορά στην Ελλάδα ανάλυση επένδυσης

    R(eturn)O(f)I(nvestment): Με εμάς έχετε τον έλεγχο του marketing και της απόδοσής του. Επιλέξτε το δικό σας Matrix σημαίνει ότι μπορείτε να μετράτε την απόδοση της επένδυσής σας με εγγυημένα αποτελέσματα 

google_analytics_digio.gr

3 Λόγοι για να χρησιμοποιήσεις Google Analytics

Πλέον, σχεδόν κάθε επιχείρηση έχει μια διαδικτυακή παρουσία, είτε χρησιμοποιώντας τα social media, είτε έχοντας μια ιστοσελίδα.

Για να μπορέσεις όμως να βελτιώσεις μια ιστοσελίδα χρειάζεσαι πληροφορίες για την ιστοσελίδα σου. Πόσα άτομα επισκέφτηκαν σήμερα την ιστοσελίδα; Πόση ώρα έμειναν στην ιστοσελίδα; Ποιες σελίδες είδαν;

Ο καλύτερος και πιο διαδεδομένος τρόπος για να απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα είναι το Google Analytics, και θα σου πούμε ποιοι είναι οι 3 λόγοι για να χρησιμοποιήσεις Google Analytics.

1. Είναι ΔΩΡΕΑΝ

Όσο δύσκολο και αν σου φαίνεται να το πιστέψεις. Το Google Analytics είναι εντελώς δωρεάν. Χωρίς κρυφές χρεώσεις ή περιορισμούς. Είσαι ελεύθερος να αξιοποιήσεις όλες τις δυνατότητες που μπορεί να σου προσφέρει.

2. Αυτοματοποιημένη Συλλογή Δεδομένων

Το μόνο που απαιτείται από εσένα είναι συνδέσεις τον Google Analytics λογαριασμό σου με την ιστοσελίδα σου. Ουσιαστικά, είναι ένα απλό copy-paste και θα σου πάρει περίπου 3 με 5 λεπτά για να το ολοκληρώσεις.

Έπειτα το Google Analytics θα ξεκινήσει να συλλέγει δεδομένα σχετικά με την ιστοσελίδα σου, τα οποία στην συνέχεια εσύ μπορείς να τα αναλύσεις ή να τα αποθηκεύσεις στο Google Docs ή απλά να τα κατεβάσεις στον υπολογιστή σου.

3. Συλλογή δεδομένων σχετικά με την ηλικία, γένος, ενδιαφέροντα, συσκευές, τοποθεσίες.

Ναι, το Google Analytics μπορεί να σου πει όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα. Αυτό θα σε βοηθήσει να καταλάβεις καλύτερα το κοινό που προσελκύει η ιστοσελίδα σου. (target group). Στη συνέχεια μπορείς να βελτιώσεις ή να τροποποιήσεις την ιστοσελίδα σου ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του κοινού σου.

Φυσικά αυτές είναι μόνο μερικές βασικές πληροφορίες που μπορεί να σου δώσει το Google Analytics. Υπάρχουν τα Conversions, Bounce Rate, Web Traffic, κα. που θα αναλύσουμε στα επόμενα άρθρα. Και αν δε μπορείς να περιμένεις, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ για να σου λύσουμε οποιαδήποτε απορία.